dxJgvbFfC3_bKcGa8lKJNazuq-c April 2011 | Seronok Punya!

Followers

Video : Eskay takes religious oath.

,
Video ini diambil daripada youtube. Akhirnya, Eskay berani mengangkat sumpah laknat terhadap dirinya, sekira tuduhan yang dibuat terhadap Abuar Ibrahim itu adalah tidak benar sama sekali, alangkah ruginya manusia yang digelar Eskay.
Read more

Seni ukir unik pada buah tembikai.

,

Anda seorang yang mempunyai tangan yang berseni. Apa kata anda cuba ukir buah tembikai seperti gambar-gambar disini. Mana tahu boleh jual dengan harga yang mahal. Tuah manusia tak nampak taww...
Read more

Water Jetpack.

,

Seorang lelaki dari Hamburg bernama WhiteWunderlich telah berjaya mencipta sebuah jetpack yang dinamakan 'Jetlev-Flyer'. Sumber inspirasi beliau datangnya daripada filem James Bond yang menjadi kegilaan ramai orang.
Read more

Video seks anuar ibrahim benarkah.

,
[sedutan daripada video terbabit]

Negara kita sudah pun kecoh tentang kes video Anuar Ibrahim yang telah tersebar sekarang ini. Dan video ini telah pun admin saksikan sendiri. Tetapi persoalannya sekarang ni, adakah betul itu Anuar Ibrahim seperti yang dikatakan.
Read more

Siti Sarah disahkan hamil

,

SUDAH lumrah bagi setiap pasangan yang berumah tangga, pastinya yang paling dinantikan adalah untuk memiliki cahaya mata. Malah, ada yang terpaksa menunggu sehingga bertahun-tahun sebelum dikurniakan anak.
Read more

Budak kecil, lelaki tua dan cokelat.

,

Seorang lelaki tua sedang berehat di bangku taman bunga. Datang seorang budak kecil duduk disebelah. Si budak mengeluarkan cokelat dari poket lalu menjamahnya. Habis satu, dia mula lagi satu. Dan lagi. Dan lagi. 
Read more

Video : Cara membuat duit syiling.

,
Anda memerlukan duit? kalau nak cari duit lebih cubalah ikut cara-cara membuat duit syiling ni. Ha ha ha...

Read more

Tak boleh tutup mulut lepas menguap.

,
KINGSTHORPE, Britain - Seorang remaja perempuan berumur 17 tahun, Holly Thompson tidak dapat menutup mulut selepas dia menguap semasa berada di dalam kelas di Sekolah Perempuan Northampton di sini, lapor sebuah akhbar semalam.
Read more

Ritz-Carlton hotel tertinggi di dunia

,
HONG KONG - Hotel Ritz-Carlton Hong Kong menjadi hotel paling tinggi dan bangunan keempat tertinggi di dunia selepas dibuka kepada orang awam kelmarin, lapor sebuah akhbar semalam.
Read more

Budak 2 tahun seperti anak patung.

,
KEPULAUAN SHEPPEY - Seorang budak perempuan berusia dua tahun di Britain, Abbie King kelihatan seperti anak patung dan bayi berusia enam bulan, lapor sebuah akhbar semalam.
Read more

Janda Yang Kehausan.

,
Sejak kematian suaminya, Hasnah selalu diganggu oleh pemuda-pemuda di sekitar rumahnya yang sudah lama memendam rasa kepadanya. Namun begitu, Hasnah tidak pernah melayani pemuda-pemuda tersebut, kerana hatinya masih rindu kepada suaminya, walaupun sebenarnya di dalam hatinya terasa sangat-sangat kesepian dari segi zahir dan batin terutamanya. Lebih lebih di waktu malam hari… Rasa kesepian di hatinya memuncak muncak.
Read more

Terselamat selepas terjatuh dari tingkat lapan.

,


BRIMINGHAM, Britain - Seorang lelaki, Angelo Nicotra bernasib baik dapat berjalan semula setelah hampir semua tulangnya patah akibat terjatuh dari tingkat lapan flatnya pada ketinggian 30.48 meter, lapor sebuah akhbar.
Read more

Laman web jual dan beli barang cuma RM14.80

,
LOS ANGELES - Satu laman web terkenal, Fiverr.com membenarkan para penggunanya untuk membeli dan menjual pelbagai produk atau perkhidmatan selagi ia tidak menyalahi undang-undang serta moral pada harga hanya AS$5 (RM14.80), lapor sebuah akhbar semalam.
Read more

12 Shopping mall yang menakjubkan.

,
Paparan berikut merupakan gambar-gambar shopping mall yang sangat menabjubkan. Kita di Malaysia ini pun ada shopping mall, tapi tidak la semantap shoping mall yang akan dipaparkan dibawah.

1- Mall of America (Minnesota, USA)
Read more

12 Gambar seluar yang mengarut.

,
Setiap hari kita akan memakai seluar untuk memastikan kita berada dalam keadaan selesa untuk keluar rumah, malahan didalam rumah pun kita harus memakai seluar, kalau tak pakai tu dah lain cerita. Tapi sanggupkah anda memakai seluar seperti gambar-gambar dibawah untuk keluar dari rumah?

1- Seluar sperma
Ha ha, sanggupkah anda memakai seluar sperma ini? Seluar ini dijahit sendiri oleh perekanya.(link)

 2- Seluar Peugeot.
Kalau dah tak mampu nak beli kereta peugot, beli seluar pun tak apa, kalau dah minat kan...(link)

 3- Seluar 'sunday'
Dicipta untuk keselesaan? (link)

4- Seluar bermata.
Seluar ini akan mengenyit matanya apabila berjalan. Tapi kenapa letak dekat b*nt*t? (link)

 5- Seluar #@$#$%$#%#
Ha ha, serious, kalau aku pun aku tak sanggup nak pakai! (link)

6- Wonder sauna hot pants
Oh damn! seluar yang menjimatkan masa, tak perlu pergi ke sauna lagi, pakai aje seluar ni. boleh mengurangkan kegemukan perut, b*nt*t dan peha. (link)

 7- iPad pocket pants
Sesiapa mempunya ipad, jangan la malu-malu untuk memakai seluar ni, boleh isi ipad ape... (link)

 8- Seluar kentut
Eh, orang selalunya nak merahsiakan kentut daripada pengatahuan umum, tapi ni dah terang-terangan. Ha ha (link)

9. Sh*t pants
kalau seluar kentut kurang mengancam jiwa raga anda, ni pula seluar yang !@$#%^@#$%. (link)

10- Converse shoes-Pants
Pergh memang style!, aku nak bagi awek aku pakai ni time keluar bersama. :)

11- Bloomer pants
Ape function seluar ni ek?(link)

12- Britain wrongest pants
Macam mana nak mengayuh ni. (link)
Read more

10 unfortunately placed advertisement.

,
Berikut adalah beberapa keping gambar yang menunjukkan kegagalan pihak-pihak tertentu dalam meletakkan iklan mereka. Akibatnya terjadi beberapa kekeliruan dan mungkin juga kesedihan, malah ada pula yang boleh membuatkan kita tersenyum.










Read more
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain-lain cerita.

 

Seronok Punya! Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger