dxJgvbFfC3_bKcGa8lKJNazuq-c 12 Gambar seluar yang mengarut. | Seronok Punya!

Followers

12 Gambar seluar yang mengarut.

,
Setiap hari kita akan memakai seluar untuk memastikan kita berada dalam keadaan selesa untuk keluar rumah, malahan didalam rumah pun kita harus memakai seluar, kalau tak pakai tu dah lain cerita. Tapi sanggupkah anda memakai seluar seperti gambar-gambar dibawah untuk keluar dari rumah?

1- Seluar sperma
Ha ha, sanggupkah anda memakai seluar sperma ini? Seluar ini dijahit sendiri oleh perekanya.(link)

 2- Seluar Peugeot.
Kalau dah tak mampu nak beli kereta peugot, beli seluar pun tak apa, kalau dah minat kan...(link)

 3- Seluar 'sunday'
Dicipta untuk keselesaan? (link)

4- Seluar bermata.
Seluar ini akan mengenyit matanya apabila berjalan. Tapi kenapa letak dekat b*nt*t? (link)

 5- Seluar #@$#$%$#%#
Ha ha, serious, kalau aku pun aku tak sanggup nak pakai! (link)

6- Wonder sauna hot pants
Oh damn! seluar yang menjimatkan masa, tak perlu pergi ke sauna lagi, pakai aje seluar ni. boleh mengurangkan kegemukan perut, b*nt*t dan peha. (link)

 7- iPad pocket pants
Sesiapa mempunya ipad, jangan la malu-malu untuk memakai seluar ni, boleh isi ipad ape... (link)

 8- Seluar kentut
Eh, orang selalunya nak merahsiakan kentut daripada pengatahuan umum, tapi ni dah terang-terangan. Ha ha (link)

9. Sh*t pants
kalau seluar kentut kurang mengancam jiwa raga anda, ni pula seluar yang !@$#%^@#$%. (link)

10- Converse shoes-Pants
Pergh memang style!, aku nak bagi awek aku pakai ni time keluar bersama. :)

11- Bloomer pants
Ape function seluar ni ek?(link)

12- Britain wrongest pants
Macam mana nak mengayuh ni. (link)

0 Komen to “12 Gambar seluar yang mengarut.”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain-lain cerita.

 

Seronok Punya! Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger