dxJgvbFfC3_bKcGa8lKJNazuq-c Funny and creative design. | Seronok Punya!

Followers

Funny and creative design.

,

Semakin dunia maju, semakin banyak benda yang sangat kreatif akan terhasil. Gambar kali ini, menampilkan beberapa penciptaan kreatif yang kadang-kadang nampak melucukan dan mungkin anda akan berkata, wow! kreatifnya. Ok macam biasa enjoy!

Bantal ni dinamakan "Petit Beurre", nampak macam biskut, sambil baring-baring tu kan, boleh la makan. Ha ha.

Payung yang mempunya pemegang seperti pedang, baru orang nampak cuak pandang korang bila korang bawak payung ni.

Rasa macam menonton RTM pulak ade benda ni. Ni la dia bantal yang sentiasa mengingatkan aku kepada RTM....Zzzzz.

Pampers bayi yang nampak macam jeans, kecik-kecik dah pakai jeans, terbantut nanti pembesaran dia. He he

Kejap ada kejap tak ada. Kalau nak duduk ada, kalau taknak duduk buat-buat takde.

Kejap jadi satu kerusi, nnt akan datang, jadi 2 dan seterusnya.

Aku konfius macam mana nak bakar roti ni. Owh, macam printer rupernyer...best!

Russian Babussa Dolls. Bekas air jer, tapi nampak unik.

Kalau dah minat benda-benda komputer, beli la ni, boleh "delete" lalat kat keliling korang. 

Lucah ke seksi kalau aku pakai jacket ni?

Hot Heads, atau kepala panas, gunakan ia untuk mengambil tray semasa panas dari dalam oven.

Wah kiutnyer bekas garam dan pepper ni. Nampak elegant tak?.

Lampu yang do it your self. Pandai-pandai korang la nak pasang nanti. Jangan terbelit dah lah.

Sticky notes berbentuk roti bakar, kang silap haribulan aku makan jugak kang roti ni.

Ini food face yer, bukan F*ck Face.

Sekarang dah tak pakai ais dah, sekarang kita minum pakai berlian. Ais jugak, tapi nampak macam oranag kaya bila gantikan ais lubang-lubang dengan berlian.

Masak BBQ seperti Zorro. Baru nampak cool.

0 Komen to “Funny and creative design.”

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain-lain cerita.

 

Seronok Punya! Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger