dxJgvbFfC3_bKcGa8lKJNazuq-c Kisah perjalanan kucing buangan yang dikutip. | Seronok Punya!

Followers

Kisah perjalanan kucing buangan yang dikutip.

,


Kali ini jom kita tengok bagaimana kucing buangan yang dijumpai di dalam kotak di tepi jalan di kutip dan dijaga. Daripada comot menjadi seekor kucing yang comel.

Sebenarnya gambar ni ditujukan kepada manusia-manusia yang tidak prihatin terhadap haiwan-haiwan peliharaan mereka, mungkin gambar ini akan menyedarkan mereka?. Mari saksikan. :)


















uik!

3 Komen to “Kisah perjalanan kucing buangan yang dikutip.”

  • May 05, 2012

    Saya juga punÝa kucing yang dipÙngut tapi baru sebulan lebih. Saya sayang sekali sama kucing itu. Tapi sekarang sudah tak ada lagi, karena tetanggaku tidak suka kucing dan membuangnya lagi entah kemana. Hal itu buat saya sedih sekali. Menangis berhari-hari. Rindu sekali dengan anak kucing itu.

    delete
  • May 05, 2012

    Saya juga punÝa kucing yang dipÙngut tapi baru sebulan lebih. Saya sayang sekali sama kucing itu. Tapi sekarang sudah tak ada lagi, karena tetanggaku tidak suka kucing dan membuangnya lagi entah kemana. Hal itu buat saya sedih sekali. Menangis berhari-hari. Rindu sekali dengan anak kucing itu.

    delete
  • May 05, 2012

    Saya juga punÝa kucing yang dipÙngut tapi baru sebulan lebih. Saya sayang sekali sama kucing itu. Tapi sekarang sudah tak ada lagi, karena tetanggaku tidak suka kucing dan membuangnya lagi entah kemana. Hal itu buat saya sedih sekali. Menangis berhari-hari. Rindu sekali dengan anak kucing itu.

    delete

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain-lain cerita.

 

Seronok Punya! Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger