dxJgvbFfC3_bKcGa8lKJNazuq-c Video : Siapa kata gajah tak boleh duduk. | Seronok Punya!

Followers

Video : Siapa kata gajah tak boleh duduk.

,

Siapa kata tak ada gajah boleh duduk, kalau nak tengok betul ke tak gajah ni boleh duduk, saksikan video kat bawah ni. Ingat orang jer boleh duduk macam kucing? gajah pun boleh la....hehe....lepas tengok angkat gajah ni buat kain....ha ha


0 Komen to “Video : Siapa kata gajah tak boleh duduk.”

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain-lain cerita.

 

Seronok Punya! Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger