dxJgvbFfC3_bKcGa8lKJNazuq-c Ambil untung dari tiket perlawanan Malaysia vs singapore. | Seronok Punya!

Followers

Ambil untung dari tiket perlawanan Malaysia vs singapore.

,
Entry amek dari collections of epics!






tiket Malaysia vs Singapura untuk dijual. epics mendapat berita fail ni daripada busuk.org baru sahaja sebentar tadi. dan epics amat2 kecewa kerana sebanyak 27tiket telah dibeli oleh mamat izwan ni. dan seramai 27 orang jugak yang kecewa kerana tidak mendapat tiket.

si izwan ni menjual tiket rm70 satu tiket. macam sial babi bodoh jer. kesian dow orang yang datang jauh2 nak beli tiket untuk membeli tiket rm30 dan kau secara selumber membeli tiket sebanyak 27 buah keping hanya untuk ambil untung. kalau ambik untung dengan cara lain takpe lar gak. agak2 r bro. lu gigi pun tara tumbuh lagi, lu mau kacau ini tempat ka. lu pergi maen2 jauh2 lar....

korang jgn plak call mamat ni nak beli tiket. cekik darah ni. dia pikir dia punya untung jer. macamni lar orang berfikiran bisnes tapi tak sayang negara dan sanggup mengambil kesempatan dan orang ini perlu dijauhi. hanya fikirkan diri sendiri. kalau ye pun miskin tua kutuk tak sedar diri, pergilah jual kacang rebus kat stadium petang ni. tu kan lagi elok. konpom habis lar. epics pun nak pergi, nak jual roti gardenia. kalau nak untung banyak pastu cekik darah orang kerana orang terpaksa beli, haish... dah lar sebangsa dan seagama dengan aku... memalukan kaum jiran2 aku sahaja.

damn u izwan. i give u my epics middle finger.... t(-.-)t

0 Komen to “Ambil untung dari tiket perlawanan Malaysia vs singapore.”

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain-lain cerita.

 

Seronok Punya! Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger